Saturday, October 03, 2009

umbutnyu

Sekarang ini musim rumah terbuka dan kenduri nikah kahwin dan entah dimana silapnya,kamu jadi ada otoriti dalam hal-ehwal jemput menjemput tetamu lalu kamu tahu antara menu yang akan dihidangkan termasuk gulai lemak umbut kelapa dan/atau acar umbut kelapa,maka sayugia-lah kamu menjemput saya kerana saya amat sudi untuk hadir tanpa mengira diceruk mana jamuan itu bakal diadakan,termasuk kamu yang berada di Borneo sana.

9 comments:

Airmas sz said...

eee eeee tak malunya

binjidan said...

mayang kelapa tak nak...

norza said...

So, AJ, that's your favourite, ehh? Nanti nak letak resepi dalam blog, kasi kecur air lioq, hehe...

mamai said...

umbutny makan begitu juga amat sedap

cia said...

PUNYA LAH LAPO HANG NI....KESIAN AKU TENGOK KAT HANG KEBULOQ SGT KE.... DAGING BABI PANGGANG BOLEH JIGAK KE...?

endiem said...

umbut kelapa dah tak banyak tapi sekrang guna umbut kelapa sawit.

ubilepih said...

yah aok suke umbutnyo ye...cuba try umbut bayas weh...pepalih sedapnya...

Pegawai Khalwat said...

kukur kelapa?

bokbon said...

apa ke hal si cia ni? tak malu langsung jadi orang buat gitu..