Sunday, September 27, 2009

shalom

Assalaumaikoum jawabnya wa alai kumus salam. Apa Khabar jawabnya khabar baik. Salam satu Malaya mahu jawab apa?

20 comments:

wann said...

:)

KEDUTAAN-BESAR-RAKYAT MALAYSIA said...

wa pun pelik, ni semua nak bodek fatwa mat monggol kah kah kah . . kah kah kah . . .

benludin said...

jawab 'wa salam lu mongolia' ATAU 'wa salam kapal selam'

FdausAmad said...

pak Dolah,

gua ada buat sajak sikit,
lu tlg tengok kejap ada gaya ke tidak..

adrie said...

jawab "salam puaka" pun boleh

DeePo said...

shalom :)

Airmas sz said...

Salam ada makna tu .....

John Leh ( Джон Лех ) said...

:) Tak payah jawap lah.

mamai said...

salam satu malaysia kena jawab dengan RM

tehOnipis said...

soalnya, wajib ke? heh.

endiem said...

jawab.. salam dua malaysia.

pye:rudz said...

selamat maju jaya

ubilepih said...

salam moGALIa

terompahkayu said...

jawab pun boleh. tak jawap pun ok. hukumnya tak dosa pun.

cia said...

jawab KEPALAHOTOK ENGKAUUUUUUUUU

PETAK.! said...

Itu yang kita tatahu tuuu.

Yuzy said...

Salam berisi,bos!

Pegawai Khalwat said...

Salam satu malaya? berjuta orang tu yob!

zizie ali said...

jawab saja: yusuf taiyob.... (dgn intonasi erotik)

iezat n hobbes said...

jawab fuck u je..series..