Wednesday, September 02, 2009

poja



dalam kepala lembu
ada otak kamu

22 comments:

pye:rudz said...

haha! saya suka ayat dua kerat ini.

Pegawai Khalwat said...

teringat kepala lembu dalam filem U-wei; Perempuan, Isteri dan Jalang pada penghabisan ceritanya.

Raison D'etre said...

AJ,

Kepala lembu dalam kenduri kendara macam2 nikmat ada.

Depa buat sepak terajang.

mamai said...

dalam kepala kamu ada otak lembu...apa punya orang dah

b.tan said...

aj,

yang betul ialah otak kamu otak lembu. bukan lu tapi orang itu.

sekian.

endiem said...

otak simpan dikepala lutut,
sebab itu jadi macam tu.

Blogger Ini Tidak Mahu Dikenali said...

quote genius nih

DeePo said...

:D

Anonymous said...

:) dulu2 ada parti logo kepala lembu.Ubi

MiraSue said...

;)
Otak cetek.
Susah, kalau ramai org-org mcm ni.

benludin said...

letakkan songkok kat kepala lembu...mesti sebijik rupanya dgn sipemijak tu

Ku Keng said...

Lembu halal dimakan.

Pak Nik Bekeng said...

setuju ngan idea gila benludin, letak songkok kat kepala lembu tu, sebijik macam si pemijaknya

Hashim Zabidi said...

Semua orang kehadapan nanti akan berotak lembu.
Kopek bukan lagi dinyonot bayi,tapi untuk mainan laki.

jawa peranakan said...

dan dalam kepala kamu, ada otak lembu..

sang kegelapan said...

terbaikkkkkkkkkkkk!

bijen m. said...

lembu tu kiut kot.
siyan beliau.

Taf Teh said...

sadis...

yang menghentak kepala lembu tu tak semestinya lebih cerdik/maju/progresif/kreatif/inovatif...

kan???

lonelyroseblack said...

setuju! :|

Obefiend said...

ini la yang p ramlee kata dalam labu labi

"dr labu.. L E M B U"

berlagak pandai tapi sebenarnya bahLOL

jawa peranakan said...

menarik..mohon pinjam idea ini dengan sedikit pengubahsuaian..

shark said...

setuju.