Sunday, September 06, 2009

belum ada judul


-kadang-kadang datang fikiran jahat yang mahukan semua wakil-wakil rakyat meninggal dunia sekaligus supaya diadakan semula pemilihan.

-hanya kerajaan yang dungu menganggap semua pengkritik adalah pembangkang.

-kerajaan malaya adalah kerajaan dungu.

-ini hanya luahan seorang yang bosan dengan politik otak lembu bumi malaya, jangan kamu ambil peduli.

17 comments:

jigsaw said...

1st.
mereka memang begitu, belajar tinggi-tinggi, bergelar intelek, tapi masih tidak dapt berfikir dengan rasional. dungu!

linakama said...

Saya juga bosan

benludin said...

sapa tuan lembu2 tu ye

Obefiend said...

tapi abang jones

kalau jelek dan bosan kenapa masih bisa mengomel pasal politol?

hahaha

aku pun sudah bosan. lama juga tidak menulis artikel lucu politik. mungkin sudah bosan juga menghentam politik seperti anak tiri berambut merah!

Water Lily said...

Ya, sanagt bosan dan muak. Tapi kata orang, mereka yg jahat dan dungu lambat mati. Juga sebab, Tuhan sayang dan nak suruh insaf dan bertaubat.

Termasuk saya agaknya! :)

mamai said...

kerajaan dungu yang diperintah oleh otak lembu...

kalau kritik pun di kata pembangkang meh kita jadi pembangkang terus esok undi aku tak buag

binjidan said...

mana ada amik peduli... belum ada judul

Weed and Bandages said...

memang bosan dan rasa nak muntah.

sang kegelapan said...

otak itu lembu..dan lembu itu kerajaan!

ubilepih said...

Lembu tu kita sembelih buat kenduri raya..

Road tax mati setahun sekali,ahli politik mati sebulan sekali...banyak betul raya kita di malaya ni tahun...ha..ha

bijen m. said...

mengkritik dan menentang adalah berbeda.

nabil fizri said...

aku ada doa cmtu gak.

norza said...

AJ,
Izinkan saya memberi tajuk:
'Sekawan Lembu, Sehijau Padang, Sebiru Tasik dan dot-dot-dot ..'

Selamat Berpuasa hari ke 18 (esok).
Moga AJ sentiasa dirahmati, hendaknya...

dugongsenyum said...

gambar lembu cantik macam lukisan.

Hashim Zabidi said...

Kalau boleh bior je sebulan sorang yang mati. Banyak pestanya.

pye:rudz said...

takut kena kritik jangan jadi pemimpin lah.

cia said...

sistem yg salah jadi hasilnya meloyakannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn