Friday, May 04, 2007

bersama






sudah terbit! sila dapatkan dari amirmukhriz@gmail.com

Posted by Picasa


sajak-sajak abdullahjones ini seronok dibaca, kesannya langsung dirasai. selain berjenaka secara bawah tanah untuk orang-orang di atas tanah, abdullahjones menulis sesuatu yang hilang daripadanya, katanya: di ruang yang terluang, aku terkenang kasihnya orang.
-pyan habib-

Sdr Abdullah, entah mengapa membaca karya-karya anda saya begitu berkenan sekali. Ada daya penariknya. Ada banyak kelainanannya.
-hb johar, penulis veteran singapura-

Kemaskini:

Tulisan yang satu lagi terpaksa dipadamkan.

12 comments:

el-Maaniq said...

tahniah. semoga lepas ni lebih banyak karya-karya diterbitkan, insyaALLAH

azyze said...

Tahniah!!

Betullah kata Pak AJ,
kulit bukunya saja dah meruntun jiwa untuk beli...
hehehe..

Anonymous said...

iklan yang sungguh jelas mengada-ada.:p

Pa'chik said...

suka osmantikus

blackpurple @ jowopinter said...

Tahniah ! Dah emel Amir tadi.

Anonymous said...

Tahniah!

tuan tanah said...

Jones,
Ireland dengan England lagi dekat kan?
Wajar ke saya pesan dari Malaya juga?

Anonymous said...

Tulisan yang satu lagi memang harus dipadamkan. Macam nak gugur bulu kaki membacanya.

dingin said...

mcm album hip hop

yo yo yo

:-)

dhuat79 said...

Di pesta buku adakah buku tersebut?
Nak belilah.

Di manakah untuk mendapatkannya?

Mph ada tak?

Abu Irfan said...

# Ahmad, di MPH, tiada.

# Jika di pesta buku, boleh beli terus dari aku. Petang ni (6 jun, ahad). Sekitar jam empat petang ke atas. Cari lelaki yang kacaknya lebih sedikit berbanding penulis blog ini.

hakir rahman said...

bagus sekali..