Saturday, December 23, 2006

inilah

sajak buat perempuan gemok di sebelah meja.



seorang diri sepi adalah beban/seorang isteri cantik adalah beban/seorang anak comel adalah beban/seorang ibu nyanyuk adalah ikhsan/sebuah rumah milik pkns adalah beban/sebuah proton wira bayar secara ansuran, adalah beban/sebuah masjid dalam taman perumahan adalah ikhsan/kekasih adalah beban/teman adalah beban/taulan adalah beban/ikhlas adalah ikhsan/kerja di pejabat kerajaan adalah beban/amanah tidak makan suap adalah ikhsan/aku adalah beban/perempuan gemuk disebelah meja adalah ikhsan

lagu dan nyanyian: airmas sz (http://airmas.blogspot.com/)
sajak : siapa lagi..

6 comments:

Pa'chik said...

siapa lagi... tu siapa pak jones?

isteri yang cantik. beban. Hmm

sinaganaga said...

Airmas,
Harmonika tu kau guna sample dari MiDi?

Apapun, aku suka lagu kau kali ni. Ini baru Bob Dylan, dude.

"Lagu koboi ke ni?" Tanya Airmas, seperti mana yang diberitahu oleh Abdullah Jones kepadaku. Ha ha.

Pa'chik said...

Huhu, baru buleh dengar lagunya. Masa komen pagi tadi, tengah upload kot, langsung tak leh dengar, check kat yutiub pun takde lagi.

wan said...

ihsan kan???

Bob Dylan - tak minat, boring n old!

perempuan gemuk - siapa, isteri AJ ke?

sajak - mengenai mid-life crisis issues ek?

p.s. skrg musim hari hujan, hari ni masak lauk dalca daging rusuk pastu cecah ngan roti perancis mkn panas2...fuh, terangkat..nak AJ?

tuan tanah said...

Err... Adakah saya perlu memuji suara Airmas, atau penulis sajak ini?

... Saya dalam dilema.

Airmas_sz said...

sdr Tuan tanah ,

sila puji suara airmas...
pedulikan sajak AJ ..

hhahaha ..naga lagu koboi .. shhh buat diam jer la .. hahaha