Monday, October 10, 2005

................

Tidakkah kamu merasa takut apabila membaca/melihat berita bagaimana hari ini Tuhan seakan-akan mahu menghapuskan bangsa manusia yang hari ini dengan besar-besaran? Segala macam ombak besar dan segala macam gempa yang berlaku hari ini membawa balik beribu-ribu nyawa kembali kepada Tuhannya.

Tidak adakah ketakutan didalam diri kamu apabila membaca ayat-ayat Tuhan bagaimana Tuhan akan menukar bangsa manusia yang hari ini dengan bangsa yang lain apabila bangsa yang ini tidak endah akan larangan dan mengabaikan perintahNya?

Atau kamu masih sibuk dengan mawi?

Saya amat takut.

14 comments:

auntylela said...

Saya pun takut AJ tapi bila saya takut saya tak mau orang tau saya takut. Diam-diam takut!

dr in the house said...

AJ tak ke Pakistan ?

mmp said...

Oleh sebab studio lukisan aj dah ditutup (harap kejap aje, sempena ramadhan kot,) maka kita tidak dapat lihat jelmaan kemusnahan dan rasa takut aj itu dalam gambar.
halela, dr in the house, kalau kita suruh aj buat siri tsunami & gempa bumi, dia bila2 boleh buat, macam siri 'baik tak payah'.

auntylela said...

uipts: kenal ke personally dgn AJ?
Halela tengok macam mesra saja!
Kan dua2 ada kat london dgn kak teh dan dengar orang kata perkampungan orang melayu kat london tu rapat.

uipts, klela tak fahamlah apa itu "siri 'baik tak payah".

Jiwa Rasa said...

takut & seram ...tapi tak insaf..

mmp said...

klela: aj dan saya belum pernah jumpa. cuma aj suka kata 'hai' dan apa2 sapaan di uipts.

bila dah tak ramai, rapatlah.

siri 'baik tak payah' aj kita boleh rujuk dalam fotopages aj yg lepas2.

mmp said...

Balik Malaya ker?

Jannah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Jannah said...

Kita semua akan mati. Masa mati ditentukan oleh qada' dan qadar. Ditulis waktunya sebelum kita lahir lagi.

Persoalannya bagaimanakah kita menggunakan masa yang diberikan oleh Allah s.w.t. di muka bumi ini sebelum kita kembali kepadanya?

anobody said...

abdullah jones.
pusing kemana2, jumpa kau lagi =)

-rafthah@udika-

Anonymous said...

What a great site
2004 body eclipse kit http://www.financial-planning-practices-for-sale.info/Blackberry-leaf-tea-safe-pregnancy.html

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on!
» » »

Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read Free spam blocker review eudora hardcore videos Seebices seo help replacing speakers in infiniti g20 1973 toyota corolla sr5 surveillance casino commercial industry surveillance camera arlington Astaxanthin skin care My flowers Massage techniques for low blood pressure Video surveillance vhs recorder Free ping plotter lake michigan cruises Inew york attorney general Indiana incorporation Seat covers for honda odysey Bookcase&aposs

Anonymous said...

Keep up the good work Sunbrella umbrellas retractable awnings Christian marriage divorce Blackberry usage work-life balance meridia attorney enterprise Fioricet discount fioicet online acura 3.2tl type s maintainance Celexa grapefruit interaction Online pharmacy zyban