Tuesday, August 29, 2006

kena

Dulu, kalau kamu masih ingat, Dollah yang satu lagi pernah berkata, 'aku sunyi, aku sunyi'. Kemudian budak yang pandai bernyanyi menjawab,' saya sudah bersedia, saya sudah bersedia'.

Malangnya Dollah yang satu lagi lambat bertindak atau mungkin juga dia memang di lahirkan untuk bertenang dan memberi jalan (jalan, bukan jambatan) kepada orang lain. Terlepaslah peluang untuk dia mengisi penuh kesunyiannya itu. Atau mungkin juga dia tidak dapat membaca isyarat yang di berikan oleh budak yang pandai nyanyi itu, maklumlah, dia selalu keliru antara berbuat baik dengan berbuat yang betul.

Hari ini Dollah yang satu lagi kekal perlahan, dalam semua hal.



Dan dia juga kekal sunyi.




.



ps: Jika kamu rasa perlu membuat apa-apa komen tentang mana-mana tulisan saya, emailkan saja kepada saya. Dan kamu juga bebas mencarut atau memaki hamun siapa saja melalui email kepada saya kerana seperti yang kamu semua maklum, saya adalah ahli dalam bidang carut-marut. Dengan demikian kita mungkin bisa berbalas-balas maki dengan lebih mesra dan lebih persenal tanpa melibatkan orang banyak. Saya tahu kamu suka begitu. Bermaki-makian.

Tidak tahu alamat email saya? Pergi cari atau bertanya. Saya terlalu terkenal untuk tidak di ketahui alamat emailnya.

No comments: