Sunday, August 09, 2009

taman paramount

1.'kami pijak kepala bapak kamu,kalau berani pijak-lah kepala bapak kami' cabar amnujoho kepada politikus yang anu-anu.

2. 'jadi bodoh begini politikus malaya' kata saya.

3. buku Sajak Sajak Suci sudah tiada dalam pasaran.jika kamu mahu buat salinan foto,beri percuma atau jual, silakan.

4.jangan minta saya buat salinan foto untuk kamu. kamu semua adalah hina.

5. jika kamu cetak kembali buku itu dan beri percuma atau jual,saya pijak kepala bapak kamu.

6.mula kumpul duit. buku kedua saya sangat mahal.

15 comments:

mila kunis said...

if there is a next book in the making, kindly make sure that it is printed on a good quality paper and has a good binding..thank you !

Airmas sz said...

hehehe nak tergelak tu

binjidan said...

gua lum dpt lg lu punya buku ni jones... cisss apa jadah

tak puas hati gua ni

Water Lily said...

Mahal? Takkan ribu-riban encik hehehe

ok,saya akan menabung mulai sekarang dengan mengurangkan bajet makanan kucing saya :)

wann said...

berapa mahal? nak pecah tabung ni..duit syiling terima tak?

Taf Teh said...

tetap, akan beli...

kasut-gombak said...

sebab mahal?tak jadi nak beli.

Unsunghero said...

AJ...barter trade?

Sang Kerengga Kala said...

Nanti aku beli dan fotokopi banyak2...

Pa'chik said...

cemana mila kunis buleh ngomen kat sini nih??? hahahah... ko eh temasek? :P

kalau buku baru tu mahal.. nampak gaye... kene potokopi buku sajak suci tu... jual lime inggit se... nok tapong beli buku baru... ke wane boh??

Pegawai Khalwat said...

Bulan posa mula kumpul duit.

jebatsari said...

hanya beli buku aj yg ada autograph je... kekee.

mana plak tabung anak aku nihh..

kulupSakah said...

nanti kita bengkeldiskusiklinikkan buku tu..

kamal sabran said...

duit aku dah cukup untuk beli buku kau!

.:HalogAmora:. said...

sajak sajak suci dah ada satu...tp kalau ada y minta pinjam atau nk buat copy sy x bg kerana saya tamak dan x ske share share haha!