Saturday, January 19, 2008

mee sop pak ali pasar sekarang di cenderawasih

Pada tahun 2001 dulu...
aiseyman, lupa pula apa yang hendak di tulis.
harap kamu maafkan kelupaan saya.












not.

15 comments:

Anonymous said...

pasal apa lupa?



=)

matrix01 said...

Mmg sekarang ni musim orang bercerita bab lupa ye?

jen said...

kurang asam.....jawa
punya la aku excited nak baca....dia buat2 lupa lak...
iskkkkk....lainkali buatlaa shortnote

waterlily said...

Melayu mudah lupa ha..ha..ha. En Jones Melayu ka?

Ku Keng said...

kurangkan mee jawa dan banyak makan kismis.

Pa'chik said...

hihihi...
dok leh nok kate.. baso die kalu dang tuwe mari... ekekeke... lapang puloh lime doh le ning...

el-Maaniq said...

Ya, saya maafkan kelupaan kamu.

Tapi saya masih berdendam, tau?

blackpurple @ jowopinter said...

Cenderawasih mana? Yang dekat Masjid Negara itu ke bang?

norza said...

Cenderawasih tuu...ermm, Taman Cenderawasih dekat Bukit Setongkol, ya...? Yg selalu bah bila hujan turun lebat. Dulu2 la, sekitar 2001. Saya pun dah lupa kalau2 sekarang masih bah atau tak kerana longkang yg sama lebar dengan jalanraya tu, err...(lupa jugak laa, adoi..!!)

deOughtred said...

bro, orang kata, oranglah kata... kalau cepat lupa ni, suka tengok barang sendiri.. barang apa? entah, aku lupa jugak apa orang tu kata... hahahaha

OmbakHijau said...

...terlupa?
...buat-buat lupa?
...dipaksa lupa?

Mee sup pak Ali memang sedap..eh yer ker?

...pilihanraya dah dekat beb!

wann said...

apa yang special mee sop Pak Ali?

terlupa tak pe, jangan buat-buat lupa..atau membelit.

zizie ali said...

mabuk.

uipts said...

bro, awok baru ke uk ker masa tu (2001)?
kawan masih di sini

Anonymous said...

jones
mehla
jgn majuk
mehla
tulis
mehla citer
kawang rindu ke deme
meh jones meh
kawang nok baca wak deme tulih