Wednesday, August 16, 2006

tinggi

Mujur benar di dalam kekecohan bintang filim yang tidak mahu menghormati bahasa ibunda ini, masih ada lagi segolongan remaja yang mahu kekal dan bangga dengan bahasa kebangsaan.

Lihat sahaja betapa lunak dan manjanya suara mereka. Pandang betul-betul kelembutan tarian melayu asli yang mereka gayakan.

Moh kita jelirkan lidah kepada bintang filim itu dan mari kita memberi tepok sorak kepada Jawani Merpati Kuning dan Erna Permata Biru. Syabbas!

Perhatian khas harus diberikan kepada Jawani yang mempunyai bakat luarbiasa dalam bidang menggegarkan kepala.

klik di bawah.

http://www.youtube.com/watch?v=a8UJHEjKQDY

20 comments:

Emphbone said...

tinggi tinggi..
yeahh..

wan said...

hahahahahahaha!!!

MEDIOCRE...bab yang mana..video? lagu?, suara? pakaian? atau tarian? ^_^

Raiedzall said...

Ape ni? best gak tapinye...

dugongsenyum said...

Yeah! Yiiihaaaaaaaaa...

Keh keh keh

Aku Bukan Bidadari said...

hehehe..waduh pak dangdut ya?
dangdut melayu masihkah?

obefiend said...

dangduk hok versi klate. first taing kawe tengok!! serious.. best fusion between east and indons!! kalah mawi ni!

sungguh sinis entry ini......gemar saya!

at least pakjones tak blog pasal siti.. muak

ikanblues said...

AdhOoooooiiii......

Sayuti said...

saya bagi markah penuh. tapi kena bahagi dua.

haha

sinaganaga said...

Muerekekekekekekke...

Apapun, bagus budak-budak ni weh!

gitartong said...

haha! bagaimana saya boleh menghubungi mereka ini? mana tahu ada yang sudi berduet dut dengan saya.

tuan tanah said...

mana sajalah Jones dapat video klip ini... hehehe :)

.:HalogamoRa:. said...

ha ha ha....tepi laut berdangdut

esis said...

bravo.. brovo... tok jones.

Tok Rimau said...

Teknik penyuntingan video yang baik. Boleh bikin baju bertukar warna.

Gitar Tong, kita ambil mek-mek ni untuk model MTV lagu popular kau.

dr in the house said...

AJ-

Jangkit penyakit Youtube nampak? hehe

obefiend said...

pak jones world. youtube pun dia layan.. tak gitu

sila serach ini di YOUTUBE

REMPIT KEDAH

pasti anda kagum dengan anak anak muda rempit kedah. hebat. kalah fast and furious. tak tipu. takpayah pakai protection gear. dia tarbi. helmet? thats for pussies? depa wat sarkas tak yah pakai helmet

Jannah said...

Pak Jones tertekan, Siti idaman kalbu bisa dapat kek Pak Khalid duda.

Aku marah sama kamu. Kau buat aku rasa nak gelek. EWWWWW...

Confessions Of A Female Cryptic Mind said...

wahahahahahaha...

Haku sker the song but not the dance. Dangdot ker haper? Unfreaking believable.

The dressing is atrocious!

aile said...

cam kat pantai chendering, ganu jer.

Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read » » »