Tuesday, April 18, 2006

adalah

Dullah yang lagi satu kata 'buang anggota yang cemar PDRM'.
Dullah yang ini tanya, 'nak buat PDRM baru ke bang?'

p/s:Kontrak buat tudung PDRM bagi pada saya bang. saya Islam.

20 comments:

Bta said...

buat yang baru kot

Sayuti said...

mat dolah pulak kata, "egyptian police is the best."

mat dolah tak faham bahasa melayu. dia dari mesir. namanya muhammad abdullah alsayed. kami panggil mat dolah.

Anonymous said...

AJ,
Tudung Pari or Tudung Mawi?

semut said...

WORLD!!!

DewA LavaU said...

AJ ko jd polis jer br best n layan

BooK said...

AJ:
aku juga mahu tender itu.

dahrie said...

Bung Dollah boleh ambik tender bekal Tudung Bawal dengan kawe. Kawe sorang je yang pegang hakcipta bekal Tudung Bawal tu kat malaya ni

tuan tanah said...

Jones,

kalau tudung kamu. fesyennya bagaimana ye?

gitartong said...

cet!

Pegawai Khalwat said...

Eh.... perempuan depa dah ada yang pakai tudung rasanya. Bukan macam dulu, rambut pendek macam jantan semuanya.

obefiend said...

apa salahnya rambut pendek. kebebasan individu. freedom macam kata William Wallace..

hahha

mana harus kita bunag dulu. polis rasuah, polis mala wat keje, polis suka wat road block instant or polis yang makan mamak ketika shift meronda?

atau pada saya yang harusidbuang dul ialah

polis yang suka blasah tahanan sampai mati kerana merka RACIST

sekian

Anonymous said...

adalah angin jahat yang membawa khabar cinta itu bukan aku

PahBedah said...

Kebanyakan kakitangan kera' jaan nak pulak yang ker' je berkaitan duit, harapkan tempayan tempayan membedal air, kalau tak meng'ulor.

Aku dengar dr. Fadzilah kamsah (forum perdana 13hb April 2006)kata 90 percent peribadi anak terbentuk ketika dalam kandungan ibu-iaitu semasa janin dalam kandungan. maknanya kalau siibu usung perut ke konsert riuhheboh, mentekedarah bebenda syubahah macamana anak nak jadi elok.

Sayuti said...

eff,
memang kau typo king dari dulu. haha.

blackpurple said...

Polis Raja Di Malaysia....maaf tersasul...Polis Di Raja malaysia...

jarri said...

main polis sentri pun best.

sinach said...

effi, dah lama xbace ko nyer typo..
ari ini, YEAH!!

huhu

Anonymous said...

AJ tulis: Kontrak buat tudung PDRM bagi pada saya bang. saya Islam.

FAO tulis: Hehehe, subversif, ya? Hahaha

bisobonar said...

Pak Abdullah J ( J=Jantan kan jantan bunyinya tu..),

Saya ada kawan artis dia kena buat show merata...bawak keta sendiri..kekadang pinjam dia tak ada lesen memandu..katanya dia ada lesen terbang(..bukan yang tu..ni bawak kapal terbang)

Saya tanya..polis tak saman ke?..dia kata tak! roadblok macamana? takda hal...! macamana boleh lepas polis tu tak nampak ke? atau ko ada ilmu ghaib..atau hembus ayat kat dorang! kawan saya kata lagi..aku siapkan kotak mancis

Saya kata ko masuk neraka..dia boleh menyeringai lebar kat saya sambil berbisik..nak hidup beb!

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... here