Tuesday, September 27, 2005

aduh,

Jamrihusen bukanlah orang pertama yang menulis sajak setelah membaca tulisan saya. Loppiess juga menulis sebuah puisi setelah membaca tulisan saya.

Kadang-kadang saya tidak sedar yang saya sebenarnya adalah seorang sasterawan yang mahahebat. Seperti Mirza Ghulam Ahmad yang pada mulanya tidak sedar beliau sebenarnya adalah Imam Mahadi kemudian Nabi Isa dan akhirnya dia sebenarnya adalah tuhan. Mujurlah ada yang mengingatkan saya mengenai betapa hebatnya bakat sastera yang saya sendiri kurniakan kepada diri saya.

Kemudian saya baca pula bagaimana saya membuka minda ramai pembaca blog hebat saya ini. Dan dengan kuasa majik yang ada pada saya, saya mampu menumpahkan teh susu di tangan Halela nun di Jepun sana.

Dan Jannah.

Sekarang cuba beritahu saya siapa penulis blog yang mempunyai kuasa sakti seperti saya?
(hmmm..siapa ada alamat rumah Ayah Pin?)

3 comments:

Leyla Shuri said...

hahahahaha...alahai nama halela keluar lagi!
Majik lah tu, tup-tup teh susu boleh tumpah beribu-ribu batu jauhnya!
Tapi kalaula halela dapat keluarkan apa yang terpendam cara AJ buat, itu kira dah naik taraf "World'S Wanted"!

Jannah said...

Tersangatlah bahagia. AJ acknowledged my existence. Rasa besar diri sekejap.

Keep on blogging baby.

Anonymous said...

This is very interesting site... » » »