Sunday, August 14, 2005

tidur bangun

Di sini saya ingin menyatakan yang saya memohon maaf daripada Pak Abdul Latip, seorang penulis terkenal yang banyak menghasilkan drama radio dan televisyen di Malaya kerana sering menggangu di blog beliau. Apa yang beliau katakan adalah benar. Itu blog beliau dan saya tidak ada hak untuk mempersoalkan apa sahaja yang di tulisnya.

Kepada Pak Abdul Latip saya sekali lagi memohon maaf diatas kesalahan saya.

Berikut adalah alamat blog Pak Abdul Latip:
http://www.latiptalib.blogspot.com


Pak Abdul Latip seperti MbA, adalah kawan saya di esastera.

5 comments:

mba2u said...

AJ;

Oleh kerana kita ni kawan-kawan (dalam esastera), maka hadiahkanlah sekeping lukisan canggih AJ tu kepada PakLatip. Pada malam anugerah esastera yg lepas, kita ada ler tengok lukisan canggih AJ tu...

Hmmm.... teringin nak gantung lukisan AJ kat kantor di Putrajaya.

p.s Lepas ni musti AJ tak mau mengaku kawan lagi. ha ha ha .

Unsunghero said...

Salam AJ,

Hari ini baru ketemu blog saudara. sering saudara lontarkan komen di fotopages saya, terima kasih untuk semua itu. jadi mulai hari ini, berhati-hatilah kerana saya sudah tahu tempat di mana saudara meluahkan perasaan :)

Jannah said...

Bukankah tujuan berblog adalah untuk membuka buah fikiran kita pada orang lain?

Jikalau tidak mahu dikomen, tulislah diari, ataupun buat blog yang non-public, bukan untuk orang awam, hanya untuk tatapan sendiri.

Tetapi harus diingat tujuan sebenar penulisan.

Writers are people who writes. So musti ada readers kan?

Jadi kena komen harus dilihat sebagai satu response daripada peminat :)

Anonymous said...

haha .. anda telah melakukan satu provokasi dengan jayanya .. ;)

Mat Jan said...

suka aku baca tajuk-tajuk entry kau.

tidur bangun
tidak kena
duduk
berdiri juga
salah
entah apa yang
difikirkan
malam-malam
begini
akibat tangis
hatinya
hitam
kelopak matanya
legam
bukan kerana cinta
bukan kerana rindu
tapi kerana dia
memang dilahirkan
begitu