Tuesday, May 04, 2010

kejadian biasa yang menikam sukma

sebelum (ke surau)

selepas (ke surau)

binawe betul budak-budak sekarang. tak boleh langsung orang nak berfesyen.

22 comments:

Faiqah T. ♠ said...

hehe, sabar ya !

guru besar haneem kaydeen said...

hahaaa..kiut sangat dekpun

2121studio said...

wakakaka.. tu arr pasey bila orang tua nok berfesyen macam bebudok...

مريم أبو أحمد said...

ingat gula2 getah kot... nak kunyah.. hehe

Ahmad Azrin Aziz said...

jenis tak boleh tengok orang senang..

Tok Rimau said...

Tak reti bersyukur la ko ni. Syukor la ko masih ada kasut tu utk pulang rumah.

Cahaya Kekasih said...

comel sgt....mana x hilang..hehe

alga marcelo said...

alah bang..niatkan sedekah aje..jangan kedekut sangat..budak-budak je pun..hehe

benludin said...

lain kali letak stiker gambo rosmoh. pasti takde bebudak nak ambik ... takut!!!

taufiq said...

ada orang teringin nak makan ais krim tu

wann said...

pernah mengalami kejadian begini tapi kasut adidas. pernah tengok tali kasut adidas yg ada logo buckle tu..ada hantu berkenan sgt pegi gunting tali kasut tu dan ambil logo2 tu aje..
collectors' item kut..

wann said...

pernah mengalami kejadian begini tapi kasut adidas..
pernah tengok tali kasut adidas yg ada logo buckle? ada hantu dah berkenan sgt, gunting tali kasut tu dan ambil logo2 tu aje..
collectors' item kut..

wann said...

oops, terhantar dua kali..tersangkut..hahaha

Pet Shop Boys said...

Tak faham...

Hashim Zabidi said...

buah cempedak diluar pagar digegar-gegar,
karikulum budak-budak yg baru belajar.

kuzee said...

hahaha... itu semua dunia jer..

gerai.com said...

huahuhu....

dugongsenyum said...

hahaha

Pujangga Terbuang said...

Abang dollah pun pakai crocs corak-corak jugak ke..?

Patutlah bebudak suka..
Sedekah je lah..

http://manis18.blogspot.com

kelompen said...

AJ
keh dah gelo ke dime nteh, pakai terumpoh je, senang ..hehe pesen juge, dok gitu?

lullaby said...

kah kah kah ada jugak post ni..

adik saya baru membebel jumaat lepas ada orang korek lambang buaya pada kasut dia masa pegi semayang jumaat. dua dua belah dah takde cap dah skrang.

bukan jibit tapi logo tu pun dikoreknya. kah kah kah

.:HalogAmora:. said...

Tau berfesyen jg AJ! HAHA