Tuesday, April 14, 2009

Puteri

Oleh: Ubilepih
Dari: ceritawayang.blogspot.com

Tuan!
Saya ingin menjual isteri saya.Ada antara tuan2 yang mahu membeli?
Saya bersungguh,bukan berolok-olok.Ini benar2 menjadi hasrat
hati saya yang tulus.

Sudah tidak waras,tidak beretika serta hilang susila…huh..?
Ha..ha.ha..saya tidak peduli apa yang tuan2 fikirkan tentang diri
saya.Cuma dengarkan apa yang hendak saya perkatakan ini…
dengarkan baik2.Saya ini orang berharta,kaya raya lagi berkuasa.
setakat calar balar moral itu amat enteng untuk saya balut dengan apa
yang saya ada.Resamnya dunia ini emas ringgit penentu mulia.

Kalau sudah kaya raya apa jadahnya nak mejual bini…ha..ha..ha.
Tuan,saya ini di samping berkuasa saya juga orang berniaga.
Apa2 pun tata cara hidup saya selalu berlandaskan kepada hukum2
orang berdagang,megambil kira untung dan rugi.Terus terang tuan
sebenarnya isteri saya ini saya beli dari suaminya yang pertama.
Tidak tega digelar perampas maka harganya saya lunas…agak
mahal juga tapi saya sudah tidak ingat berapa..ianya berlaku sudah
lama,ditahun 80an dahulu.

Tabik2 cakap saya ini orangnya suka bersetubuh.Minat sungguh saya.
Yang haram bagi saya cuma salur saya keluar dulu dan juga hak milik
darah daging saya.Yang lainya membujur lalu melintang patah.Asal
meliurkan selera saya semua saya balun.Bila2 masa saja tak tolak punya.
Apa cara sekalipun saya akan usaha mendapatkan idaman saya.

Dulu isteri saya ini merupakan wanita yang amat megiurkan hawa birahi
saya.Ketika itu teteknya masih segar persis bukusan nasi lemak berharga
seringgit,jambannya pun masih bulat montok.Mana lah saya boleh tahan
di tambah pula hilai manjanya selalu menaik tegakkan tongkat sundal
saya nan sebatang.Oleh demikian dia pun saya beli.Emmm tuan2 jagan
khuatir apa yang tegang pada dia masih utuh lagi,walau sebahgiannya
di salut plastik…tak kisah lah tu kan.

Dia wanita begelora,sering kali saya tewas dengan dia.Kekadang
saya berniat untuk menjentik cupingnya bila saya marah tika waktu
dia membuat ragam.Namun bila mata keli beliau merenung tajam,
cupingnya tak upaya saya jentik sebaliknya ulas putingnya pula
saya gentel.Lembik sunggguh saya.Itulah acap kali berlaku.

Rentak kerenahnya sering saya layan tak pernah saya sanggah bantah.
Sekali tu dia berhajatkan patung mainan dari benua Hindustan.patung
mainan buatan tanggan mirip Sahrukhan.Alasannya dia mahu memeluk
boneka itu,tika sepi bila saya bepergian.Tanpa banyak soal hajat dia saya
tunai.Dengan harapan dapat melena gelora dia.Sayang gelora cemburu
buta beliau tak pernah mampu saya redakan.

Lantaran api cemburunya ulah beliau kali ini sangat2 meradangkan hati saya.
Kesalanahan dia menghancur beraikan boneka kesayangan saya memang
tidak boleh saya maafkan.China Doll itu saya beli dari dataran Tibet
hasil kerja halus orang mogolid.Mahal bukan kepalang harga nya mececah
jutaan ringgit.Cebisan-cebisan China Doll kesayangan saya di tebar serakan
di jalanan dengan tujuan menconteng aib di muka saya,kununnya nak megajar
saya supaya tidak menyundal lagi.

Kebodohan isteri saya itu kini membuatkan
saya mengambil keputusan untuk menjual beliau.Harga boleh di runding,agak2
balik modal saya sahaja, bukan nak bekira sangat. Jikalau tuan golongan orang2
yang gemarkan aksi2 persetubuhan yang beranika,saya jamin tak rugi tuan
membeli dia,meskipun dia dah dikira barang 3rd hand,namun permainan nya
masih mantap.bersesuaian dengan nama beliau Puteri Imelda Ballkiss.

Ada yang berhajat,sila hubungi saya.Oh ya sebelum terlupa,tawaran ini juga
saya buka kepada isteri2 yang ingin hidup bermadu.Ada berani kah?

14 comments:

bokbon said...

hahaha. adakah ini adalah seperti apa yang gua fikirkan, membeli isteri orang dizaman 80an.

Tapi kenapa dia boleh jadi johan? gua hairan.

haih!

lanterajiwa said...

Di akhir zaman ini ramai orang yang suka membeli motokar, motosikal dan pakaian yang 1st hand tetapi mahu bini yg 2nd hand....

Nikotin said...

wah, aku suka part-part beli-membeli orang nih macam dalam 3 abdul.

benludin said...

cerita deme buat keh horny

jawa peranakan said...

ubi..
berapa RM mau jual?

selain dari mahir beraksi dengan pelbagai gaya,adakah beliau juga punya kemahiran lain? masak nasi dan cuci kain contohnya? kerna gua butuhkan seorang pembantu rumah..

benludin said...

jp,
rasa2 ubi nak jual ikut pasaran harga baju bundle

ubilepih said...

harga kena guna kaedah harga bisik!
masak nasi cuci pinggan kurang mahir.Bidang beliau Cakar Harimau.Saya rasa Midun kawan Ben tentu berhajat setelah beliau Khatam menteleah Kamarsutera,

jawa peranakan said...

bro..
paling untung kalau jual timbang kati..
berat tu..mau lebih 200 kati..

PS-dah untung besar,jangan lupa bayar zakat..baru berkat..

revrie said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ketua pertama Malaysia yang tak ada ijazah. Tahniah

Ahmad Azrin Aziz said...

:)

si bibir merah kepala botak..

BudAk hijAu said...

ayat last xley tahan!! :D

rinn asri said...

gelak 3 hari 1 malam. hahahaha

Anonymous said...

lepas ni orang hina mak bapak korang camtu,aku tumpang gelak sekali. lawak siot