Thursday, July 10, 2008

wong ah jang

"kalau tak buat gitu tok pang. pang mesti ganas. ludoh-ludoh masa nyanyi. kena brutel. baru pang.cakap mesti gualu-gualu bior beranok,sekoloh, beso di lepeh pon. tekemut-kemut jubo bangga bila orang cerita pasal siti sebab rumoh mok dekat dengan rumoh ayoh dia. pagi raya awok la orang memula tunggu depan pago rumoh ayoh siti.tu bukan pang, tu kampang, err.. apa barang"

-Azhan Bin Jalalludin-

"takde ke kumpulan pang pempuan? kalu ada, aku nokgi tengok. tak bukok seluo, bukok baju pon ok"

-Mohd Norbi Bin Abu Bakar-

"alaa..esok luse masuk akademi fantasi la budok tu, bagi la dia peluang untuk insaf (dengan masuk akademi fantasi)"

-Ahmad Nazri Bin Jimmy-

"mok dia tok malu ke? sian yek dapat anok lagu tu"

-Wan Kamarudin Bin Wan Farid-

"ajis, ada nusantara?"

-abdullahjones-

13 comments:

wann said...

HA HA HA! ..pang tart!

ah tok said...

kalau pang chin fei........?!

pipiyapong said...

hahaha..nasib baik keh tak pernoh pergi rumoh siti..

.:HalogAmora:. said...

isk.. x tau nk ajar mcm mana lagi. anak melayu tuh..

loppiess said...

bro...terkemut kemut jubo adalah perkataan paling mahal. Aku cuba merasakan perasaan itu bagaimana...

PARADISE THEATRE said...

ha..ha..ha gue orang lepeh gua cakap gualu gualu tpi bukan pang sebab asal gua negara cina,Piangabib pun cakap gualu gualu..sebab tak reti cakap abemu ambemu kesian Piang.Betul la tu Bro..nyayi bukan dengan buntut..patut-patut la nak marah pun kang.

benHARPERbenLUDIN said...

buntut pun mau perform per...buntut dia mengeluarkan suara lebih merdu dari mulut...tu la pasal....

blackpurple @ jowopinter said...

Jilat jangan tak jilat. Ha ha ha!

Al-BIMA SAKTI said...

anok dok juruh, mok bapok yg malu.
agama dok cukop, peranga terok... lingkok...

dugongsenyum said...

hahahaha

Obefiend said...

pang? lempang dubor dia baru la "tendang dubur"... apa neraka?

hi encik jones! pang never dies bak kata Johnny Reput

sinaganaga said...

ajis mane? ajis yang melukih sambil nyelang tu ke?

tasikmerah said...

pelemPANG!