Friday, June 01, 2007

.

Sila ke sini jika kamu masih mahu membaca tulisan saya kerana saya sedang berusaha untuk tidak menulis lagi di sini.

Jika kamu mahu membaca tentang puji-pujian terhadap saya,
sila ke sini

Jemputlah berhibur dengan sajak-sajak dan puji-pujian kerana itulah yang kita suka. Hiburan dan puji-pujian.

18 comments:

wan said...

AJ, dah baca sajak-sajak suci dan ingin mengucapkan syabas dan terima kasih kerana ada satu sajak di dlm buku ini telah berjaya membuat saya menangis.

Will definitely be waiting for you, eh! salah, touch-wood2!!, for your book, your real book.

Bubbye! and once again, Thank you!

and to,
Abu Yusof, @#$?*!~@%#^&*!!!

.:HalogAmora:. said...

lama dah tunggu utk sajak2 suci... tp x sampai2 .... penat dah tunggu ni

abdullahjones said...

halogamora, mungkin amir sibuk agaknya. beri dia masa sedikit.jika masih lambat, emailkan alamat kamu kepada saya.

Amir Mukhriz said...

ada masalah di mana-mana tu. saya dah pos. tapi, tak apa, kalau tak sampai, saya boleh pos semula atau fikir alternatif lain.

blackpurple said...

Sudah membaca sajak-sajak kamu. Tahniah! Ada mengomennya juga di laman Tuan Tanah dan cikgu GT. Saya tak pandai mengeji cuma pandai memuji. :)

Pegawai Khalwat said...

malasnya nak tukaq link.

biasalah... tipikal orang kita kan malas.

Pa'chik said...

hey,mari bersama kita nyanyi lagu blues selamat tinggal agar tidak menggigil sejuk malah demi partai engkau rela mati maka jadilah orang yang dahulu beri salam dari jauh terlalu lembut di telinga dengar macam marah atau inilah agaknya perpatah melayu, berkeris baru besar laksana istana zakaria. Pada kamu tetap cinta walau berkali-kali kena makan kita julang tinggi tinggi baju kurung kedah kain ketat belah hingga ke peha seluar yenki baju groovy itu jadi hadiah dari aku keliru dan kelam malam masih tidak ingat dalam mengingati mu membuatkan aku tidur dalam berahi adalah angin jahat yang membawa khabar cinta itu bukan aku ini seperti tong kosong benyanyi ting tang tong bunyi pinggan jatuh ke lantai ping pang pun lelaki malang cinta itu, jangan izinkan dia hidup ini bukan sekadar bergelak ketawa tidur meniduri kemudian mati nanti moga kubur tidak menjadi tokong mana rumahnya jika hidup kekal dalam ingkar saat ajal datang semuanya menjadi cerita malang sungguh tidak lagi ku seru merayu kasih seperti saya sayang awok jauh di negeri orang, berhati-hati di jalanraya takut terlanggar lembu mati tak sembelih jadi bangkai ayam semuanya mati hati.......
roboh synagogue di Tebing Gaza adalah ingkar perintah Tuhan. Aduh, sakit benar kemenangan ini. Dia berdengkur tetapi tidak tidur. Bukan cinta yang dicarinya tidur bangun tidak kena duduk berdiri juga salah entah apa yang difikirkan malam-malam akibat tangis hatinya hitam kelopak matanya legam bukan kerana cinta bukan kerana rindu tapi kerana dia memang dilahirkan begitu. .. ahhh.


err....ini sebenarnya tajuk entri-entri jones kat blog neh..

abdullahjones said...

pa'chik, masa lapang kamu sangat banyak dan saya suka. :)

Chrysalis said...

Cik Ainun buat saya mahu baca buku SSS. Kapan tiba? (Oh patutlah lambat... baru pesan setengah jam yang lalu).

wan said...

hahahahaha...mak ai, paling over!

I never pretend to be something I'm not
You got what you see, when you see what I've got
We live in the real world, I'm just a real girl
I know exactly where I stand


Mutya Buena - Real girl

elhamy said...

salam,
aku baru nak tumpang hg nak belah dah,
macam mana?

bunga rampai said...

Salam Pak AJ,

Ada magic di Kingston Town :)

Saya suka tulisan-tulisan Pak AJ. Saya suka Pak AJ. Biar apa orang lain kata tentang tulisan AJ dan diri AJ. Saya tetap suka.

Dari dulu sampai sekarang, rasa sambal belacan itu tidak pernah berubah. Terlebih terkurang bahan itu dan ini, sambal itu tetap saja sedap. Teruskan menyambal seenak rasa. Saya makan.

angin-berbisik said...

salam kenal nan hangat,....thanks dah berkenan mampir ke blog saya...

Tok Kenanga said...

Kamu ada bakat. Terus semahu kamu, berhenti jika perlu.

Anonymous said...

sdr aj, saya rujuk tulisan dahri tentang bagaimana puisi pendek boleh isi ruang kosong. jika saudara pernah lihat antologi puisi pyanhabib berjudul `suara' (terbit hujung tahun 70-an, jika tidak silap), saudara akan terkesan bagaimana puisi kecil/pendek pyanhabib mengisi ruang muka surat. -peminat puisi

adam said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

NBB said...

Pak Dollah, selamat berpuasa.

bunga rampai said...

Salam Ramadhan Pak AJ, selamat berpuasa :)